Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

tattoo queen!

Πρίν λίγες μέρες καθώς χάζευα στο internet το μάτι μου έπεσε επάνω σε κάποια ωραία tattoo με αποτέλεσμα να μου ξυπνήσουν πάλι την επιθυμία να κάνω και εγώ ένα. Άρχισα τότε μανιωδως να ψαχνω τα πιθανα σχεδια που θα με οδηγουσαν στην τελικη αποφαση μου. Αμφιταλαντευτηκα πολυ ειναι η αληθεια διοτι συναντησα πολλα ομορφα και κομψα σχεδια που ηθελα να κανω. Τελικα όμως κατέληξα σε κάποιο που αγαπω πολυ και θα εχει ακομη μεγαλυτερη σημασια για μενα στη συνεχεια εφοσον σε συνδιασμο με το αρχικο που θα το ταιριαξω θα αποτελει κατι ιδιαιτερο για εμενα.

 Έτσι, δεν το καθυστέρησα παρήγγειλα από το internet μια καρτέλα flash tattoo με το σχέδιο που είχα καταλήξει οτι θελω προκειμένου να αποφασήσω αν το σημείο που θα το έκανα ήταν αυτό που θα μου άρεσε πραγματικα και δεν θα με κούραζε με το πέρασμα των χρόνων.


Το δοκιμασα σε πολλα σημεία που ειχα σκεφθει οτι θα μου πηγαινε και τελικα αποφασησα οτι ο καρποσ ηταν το ιδανικο σημειο για εμενα. Ενα σημειο οπου το tattoo μου θα ειναι διακριτικο και ταυτοχρονα θα αποπνεει ενα σεξυ δυναμικο αερα. 

Η κορωνα για εμενα αποτελει κατι σημαντικο εφοσον αποτελει το σημαντικοτερο ανθρωπο για εμενα, το μικρο μου αγορακι που ειναι ο πριγκιπας μου. Παραλληλα, ειναι ενα σχεδιο stylish με εντονο το fashion χαρακτηρα και την κουλτουρα που αγαπω να υποστηριζω.


Αν λοιπον, σκεφτεστε και εσεις να κανετε tattoo καλο θα ηταν να δοκειμασετε πρωτα με ενα flash tattoo προκειμενου να ειστε 100% σιγουρες με την επιλογη σας και στη συνεχεια να ψαξετε ενα καλα ενημερωμενο και καθαρο tattoo shop προκειμενου να υλοποιησετε το επιθυμητο σχεδιο. Να εχετε στο μυαλο σας οτι το tattoo ειναι κατι που θα κουβαλατε μια ζωη και καλο θα ειναι να βρισκεται σε ενα σημειο που δεν θα δεχτει μεγαλα πληγματα στο περασμα των χρονων ωστε να διατηρηθει αναλυωτο και ομορφο οπως πρωτα!

Ksanthi Kiousi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου