Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Chania calling!

Το Πάσχα πέρασε όμως οι όμορφες στιγμές του θα μείνουν αναλύωτες στο χρόνο να μου θυμίζουν πόσο όμορφη είναι η ζωή όταν την περνάς με αγαπημένους σου ανθρώπους. Έτσι ήταν και το δικό μου Πάσχα αυτη τη χρονιά γεμάτο συγκινήσεις, όμορφες στιγμές και ζεστές αναμνήσεις να στιβάζονται στο μυαλό μου. 

Ο προορισμός που επέλεξα να περάσω τις φετινές μου διακοπές του πάσχα είναι τα μαγευτικά Χανιά ένας τόπος που αγαπώ πολύ. 


Η μαγεία αυτού του τόπου, τα χρώματα, τα νερά, το παλιο λιμάνι και η Βενετσιάνικη αισθητική καθιστούν τα Χανια ένας από τους πιο αγαπημένους και απαραίτητους προορισμούς στην ταξιδιωτική αντζεντα ,μας. 


Το παλίο λιμάνι με θέα τον φάρο και όλα αυτά τα αρχοντικά που είναι χτυσμένα ακριβώς εκει που σκάει το κύμα είναι το καλύτερο σημείο για να γευθείς τον καφέ σου. Προσωπικά ότανμ επισκέπτομαι τα Χανιά αγαπώ να κάθομαι στο cafe "To Syntrivanaki" διότι η θέση στην οποία βρίσκεται είναι τέτοια που σου επιτρέπει να πίνεις το καφέ σου έχοντας αυτή την εκπληκτική θέα απέναντι σου.


Στη συνέχεια, είμαι στην ευχάριστη θέση να απολάυσω το φαγητό μου στο Remezzo Restaurant, ένα εστιατόριο με εξαιρετική ελληνική κουζίνα και απίστευτα χαμηλές τιμές για το σημείο στο οποίο δεσπόζει.



Ύστερα, συνεχίζω τη βόλτα μου (ετοιμάζοντας και το ταξιδιωτικό boho μου outfit) στα σοκάκια τις πόλης ανακαλύπτωντας κάθε μικρό θυσαυρό που μπορεί να μου επιφυλάσει.




Οι άνθρωποι περαστικοί, τουρίστες, έλληνες και κάθε λογή μικροί και μεγάλοι κάνουν τη βόλτα τους αγέρωχοι απολαμβάνοντας τη μαγεία του τοπίου. Πρόσωπα χαμογελαστά, όμορφα, λαμπερά και ευχαριστημένα από τις καθαρές εικόνες που σε κάνουν να θες να επισκευθεις τα Χανιά ξανά και ξανά συνεχίζοντας το ταξίδι αναζήτησης νέων θυσαυρών.


Έτσι, λοιπόν θα σας αφήσω εδω, χωρίς να σας προσφέρω άλλες εικόνες αλλά προκαλλώντας σας και κυρίως προσκαλώντας σας να επισκευθείτε αυτόν τον όμορφο τόπο και να γευθείτε όλη αυτή τη μαγεία που αποπνέει.

* το φωτογραφικό υλικό είναι από την προσωπική συλλογή μου!

Ksanthi Kiousi


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου