Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Cinema blend!

Και που λέτε κορίτσια μου την περασμένη Τρίτη αποφάσησα με τον καλό μου να πάμε cinema. Είπα και εγώ να πάω να απολάυσω στην τελευταία του εμφάνιση τον αγαπημένο Paul Walker με τον οποίο μεγάλωσα και μου έχει χαρίσει όλα αυτα τα χρονια απίστευτες στιγμές.

Fast and Furious 7 που λέτε είδαμε και η συγκίνηση δεν μπορούσε να λείπει. Μία δυναμική ταινία, φορτωμένη με υπερβολικά εφέ και σκηνές που φαντάζουν επιστημονική φαντασία με σκοπό να μην γίνεται ιδιαίτερα αισθητη η απουσία του Paul. Παρόλα αυτά οφείλω να ομολογήσω ότι εντυπωσιάστηκα και πέρασα πολύ όμορφα ζώντας την αίγλη των παλαιότερων ταινιών της σειράς. 


Το outfit που επέλεξα για τη βόλτα μου στο cinema απέπνεε casual αέρα και σέξυ διάθεση. Είχε και λίγο απο Kim Kardashian, αλλά ασ μην της το πούμε χαχα!

Jean πουκάμισο με heart prints by Tally Wejl, τιμή 19,99
Royal Blue Midi Skirt by Zara, τιμή 39,99
Boots by Bershka, τιμή 35,90
Bag by ASOS, τιμή 19,99
Sunglasses by RayBan


Κλείνοντας, θέλω να αποδώσω ένα φόρο τιμής στον Paul και να του πω ως μια από τις πιο πιστές του θαυμάστριες ότι μου λείπει πολύ η παρουσία του!
R.I.P Paul 

Ksanthi Kiousi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου