Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Easter Vibes!

Κορίτσια μου,

πρίν λίγες μέρες περάσαμε όλες και όλοι όμορφες οικογενειακές στιγμές με συγγενείς και φίλους τιμώντας τις ιερές μέρες του Πάσχα.
Ο καιρός ήταν ευνοηκός και μας έδωσε όλες τις προδιαγραφές για ανοιξιάτικες εξορμήσεις στα όμορφα χωριά μας, ακόμα και για το πρώτο μας μπάνιο. 
Οι δικές μου εξορμήσεις περιορίστηκαν γύρω απο το αγαπημένο μου νησί την Κρήτη σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ηράκλειο. Μέρες λαμπερές και ζεστές ήταν η πινελιά που έδωσε την απόλυτη μαγεία στις διακοπές μου αυτές. 
Όσο αναφορά τις επιλογές μου γύρω από τα ανοιξιάτικα outfit μου, αυτά περιορίστηκαν σε pastel αποχρώσεις και floral μοτιβα με ή χωρίς δαντέλα αποπνέοντας ρομαντισμό και boho εμπνευσμένη από to Coachella Festival.

Floral

dress by Bershka, τιμή 19,90
jacket by ZARA, τιμή 19,99
shoes by HM, τιμή 9,99 (Περίοδος εκπτώσεων)
sunglasses by Vogue




pastel 

dress by FOREVER 21, τιμή 25,99



Coachella Festival

top by FOREVER 21, τιμή 18,99
pants by ZARA, τιμή 19,99
soes by HM, τιμή 9,99
bag by ASOS, τιμή 19,99
sunglasses by Vogue



Περιμένω τις εντυπώσεις σας από τα ανοιξίατικα outfit που επέλεξα για τις Πασχαλινες εξορμήσεις μου καθως και τις προσωπικες εμπειριες σας!

Σασ φιλώ γλυκά,

Ksanthi Kiousi




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου