Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

College Outfiτ: Κομψότητα και style ακόμη και στο Πανεπιστήμιο

Κορίτσια μου, το outfit που επέλεξα για την Παρασκευή ήταν ένα outfit που βασιζόταν αποκλειστικά στην κολλεγιακή εμφάνιση την οποία οφείλουμε να έχουμε στο Πανεπιστήμιο ή στη δουλειά.
Κατα την προσωπική μου άποψη το κολλεγιακό outfit αποτελεί μια από τις κομψότερες επιλογές μας ωστε να είμαστε πάντοτε στυλάτες σε κάθε εμφανηση μας. Επίσης, πιστεύω ότι όλες διαπιστώνετε ότι δημιουργεί έναν φινετσάτο αέρα που αποπνέει δύναμη και αρχοντιά!



Τα κομμάτια που επέλεξα για το κολλεγιακό μου outfit την χθεσινή συνεφιασμένη μέρα μέσα στην ανοιξη είναι τα εξής:

Μαύρες δερμάτιες μπότες by ZARA, τιμή 105 ευρώ (τις έχω αγοράσει από το ΖΑRA στο Golden Hall)
Μαύρη δερμάτινη φούστα by ZARA, τιμή 29,99 ευρώ (last year)



Μαύρο blazer by Zara, τιμή 39,99 ευρώ (το αγόρασα από το ZARA στο The Mall Athens)
Κόκκινο see-thru πουκάμισο με μαύρο γιακά by Bershka, τιμή 19,99 ευρώ (το αγόρασα από τα Bershka στο The Mall Athens)
Μαύρη τσάντα by ASOS, τιμή 19,99 ευρώ




Πουά φιόγκος για πουκάμισα και μπλούζες by JollyChic.com, τιμή 5,99 ευρώ

Περιμένω τις εντυπώσεις σας για το νέο μου College Outfit καθώς και τις δικές σας προτάσεις για παρόμοιες εμφανήσεις!

Σας φιλώ γλυκά,

Ksanthi K.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου